Що ми пропонуємо?
- Офіційне працевлаштування.
- Роботу у великій, стабільній компанії.
- Можливість професійного та кар'єрного росту.
- Медичне страхування.
Основні обов'язки:
- Робота з клієнтами по усуненню несправностей серверів телефонії.
- Моніторинг та фіксація аварій, віддалене оброблення звернень клієнтів Service Desk.
- Надання консультацій по користуванню послугами.
Вимоги до кандидата:
- Вища/неповна вища освіта.
- Базові знання в галузі телекомунікацій.
- Робота з ПК на рівні адміністрування.
- Здатність швидко приймати рішення.
* Направляючи своє резюме та/або інші документи, пов'язані з працевлаштуванням, Ви надаєте свою згоду ПрАТ «Датагруп» на обробку (збір, реєстрацію, накопичення, зберігання) Ваших персональних даних.
Фахівець з персоналу: Загородня Ксенія
Тел. (095) 740-63-99
E-mail: [email protected]