Оберіть ваше місто

  • Б
  • Бар
  • Баштанка
  • Бориспіль
  • Бровари
  • В
  • Вишгород
  • Вінниця
  • Володимир-Волинський
  • Г
  • Гадяч
  • Д
  • Дніпро
  • Ж
  • Жмеринка
  • З
  • Запоріжжя
  • Зіньків
  • І
  • Ізюм
  • К
  • Кам`янець-Подільський
  • Київ
  • Ковель
  • Козятин
  • Коростень
  • Кременчук
  • Кривий Ріг
  • Кропивницький
  • Л
  • Луцьк
  • Львів
  • М
  • Мелiтополь
  • Миколаїв
  • Н
  • Нетішин
  • Ніжин
  • Нікополь
  • Нові Петрівці
  • Нововолинськ
  • Новоград-Волинський
  • О
  • Одеса
  • Очаків
  • П
  • Покров
  • Р
  • Рівне
  • С
  • Світловодськ
  • Славута
  • Старокостянтинів
  • У
  • Ужгород
  • Х
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький
  • Ч
  • Черкаси
  • Ш
  • Шепетівка
Ваше місто Київ?
Що робити, якщо платіж на особовий рахунок не надійшов?

Необхідно зателефонувати за номером 0800 21 00 00 або залишити запит на сайті datagroup.ua

Що робити, якщо при здійсненні платежу було неправильно набрано номер особового рахунку?

Будь ласка, будьте уважні! При оплаті послуг Ви особисто відповідаєте за коректне внесення номера свого особового рахунку. Щоб відкликати/повернути платіж, необхідно звернутись у службу підтримки терміналу чи відповідної платіжної системи.

Як активувати послугу "В кредит"?

Зайдіть у Особистий кабінет. У розділі "Абонент" натисніть кнопку "Робота в кредит". Ця послуга надається до 5-го числа місяця включно.

Як отримати та оплатити рахунок?

Способи отримання рахунку:

Способи оплати:

  • за допомогою особового рахунку через сайти платіжних систем;
  • готівкою в терміналах і відділеннях банків

Як повернути кошти?

Щоб повернути кошти, необхідно особисто подати письмову заяву у центр обслуговування абонентів «Датагруп». Повернення коштів здійснюється впродовж 15-ти календарних днів з дати отримання відповідної заяви, але у будь-якому разі не пізніше 30 календарних днів із зазначеної вище дати.

Як перевірити баланс?
Як дізнатися номер свого особового рахунку?

Дізнатися номер особового рахунку ви можете:

Звернутися за техпідтримкою