Оберіть ваше місто

  • Б
  • Бар
  • Бориспіль
  • Бровари
  • В
  • Великий Березний
  • Вишгород
  • Вінниця
  • Володимир-Волинський
  • Г
  • Гадяч
  • Д
  • Дніпро
  • Ж
  • Жмеринка
  • З
  • Запоріжжя
  • Зіньків
  • І
  • Ізюм
  • К
  • Кам`янець-Подільський
  • Київ
  • Ковель
  • Козятин
  • Коростень
  • Кременчук
  • Кривий Ріг
  • Кропивницький
  • Л
  • Луцьк
  • Львів
  • М
  • Мелiтополь
  • Миколаїв
  • Н
  • Нетішин
  • Ніжин
  • Нікополь
  • Нові Петрівці
  • Нововолинськ
  • Новоград-Волинський
  • О
  • Одеса
  • Очаків
  • П
  • Покров
  • Полтава
  • Р
  • Рівне
  • С
  • Світловодськ
  • Славута
  • Старокостянтинів
  • У
  • Ужгород
  • Х
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький
  • Ч
  • Черкаси
  • Ш
  • Шепетівка
Ваше місто Київ?
Як обрати WI-FI обладнання

Лише коректно підібране та налаштоване Wi-Fi обладнання забезпечує ефективність надаваної послуги інтернет. Саме тому наші фахівці підготували для Вас детальну інструкцію та корисні поради, де ви дізнаєтесь:

  • на які характеристики роутера слід звертати увагу;
  • що впливає на швидкість передачі даних;
  • який роутер слід обрати для ваших потреб.

Як відключити чи переоформити послуги?

Необхідно залишити запит на сайті datagroup.ua або зателефонувати за номером 0800 21 00 00.

Як призупинити договір?

Для призупинення послуги доступу до інтернету Ви можете скористатись Особистим кабінетом (вкладка "Абонент").  Для призупинення послуги телебачення та/або телефонного зв'язку, будь ласка, залиште запит на сайті datagroup.ua або зателефонуйте за номером 0800 21 00 00.

Як замовити додатковий сервіс "Статична ІР-адреса"?

Для отримання статичної ІР-адреси в Особистому кабінеті оберіть вкладку "Послуги", у ній - розділ "Доступ в Інтернет" та активуйте сервіс. Вартість складає 60,00 грн (з ПДВ).

Як змінити контактні дані?

Ви можете залишити запит на сайті datagroup.ua або зателефонувати за номером 0800 21 00 00.

Як підключити послуги?

Для підключення послуги необхідно залишити заявку на сайті datagroup.ua в розділі "Для Дому" або за номером 0800 21 00 00, обравши в голосовому меню цифру "1".

Які дані необхідні для входу в Особистий кабінет?
Як змінити тарифний план?

Змінити тарифний план Ви можете в Особистому кабінеті. Для цього необхідно перейти на  вкладку "Послуги", обрати розділ, що Вас цікавить, та необхідний для Вас тариф за умови, що на Вашому рахунку є достатня сума для активації обраного пакету.

Залишились запитання?