Головна » Про компанію » Новини » Роздрібний бізнес «Датагруп» продовжує активно розвиватися

Роздрібний бізнес «Датагруп» продовжує активно розвиватися

22.04.2014

«Домашній телеком», роздрібний напрям бізнесу національного оператора зв'язку «Датагруп», підводить підсумки роботи в першому кварталі 2014 року. Підсумки роботи оцінюються за трьома критеріями: абонбаза, рівень ARPU, проникнення.

За звітний період «Домашній телеком» демонструє стабільне зростання абонбази в сегменті ШСД. За підсумками 1 кварталу 2014 року компанія обслуговує 190 тис. ШСД абонентів. Приріст склав 7 тис. абонентів по відношенню на кінець 2013 року.

У сегменті фіксованої телефонії відзначається незначне падіння: мінус 900 абонентів в порівнянні з кінцем минулого року. На даний момент «Домашній телеком» обслуговує 103 тис. абонентів телефонії.

Активно росте попит на супутниковий інтернет. За перший квартал поточного року приріст склав 900 абонентів, загальна кількість абонентів становить 1900. Нагадаємо, що супутниковий інтернет від «Домашнього телекому» працює в сучасному супутниковому Ка-діапазоні, який дозволяє забезпечувати гарантовану швидкість доступу від 5 до 20 Мбіт/с в залежності від тарифного пакета.

Таким чином, загальна абонбаза «Домашнього телекому» по всіх послугах, що надаються, становить 293 900 абонентів.

За оцінками незалежних експертів, «Датагруп» займає перше місце на ринку за рівнем та стабільністю ARPU - 65 грн. У своїй ціновій політиці компанія давно відмовилася від демпінгової політики ціноутворення. Це стало можливим, завдяки обраній стратегії розвитку роздрібного бізнесу. Оператор відмовився від розвитку та будівництва мережі в містах-мільйонниках і великих промислових центрах. З точки зору повернення інвестицій, рівня конкуренції і показника вартості залучення одного абонента, оптимальним є розвиток у містах 50 + тис. жителів. За підсумками звітного періоду мережа «Датагруп» покриває близько 1 млн. домогосподарств.

У поточному році «Датагруп» у розвитку роздрібного напрямку бізнесу робить ставку на пакетні пропозиції та розвиток додаткових сервісів і послуг. Згідно оцінок оператора і внутрішніх маркетингових досліджень, одним з ключових факторів, що впливають на вибір постачальника послуг, є саме пакет послуг інтернет + ТВ.