1. Інформація щодо придатності послуг для користування споживачами з інвалідністю
До електронних комунікаційних послуг, придатних для користування особами з інвалідністю, належать:
- Послуги голосової електронної комунікації – у тому числі послуги телефонного зв’язку в національному та міжнародному роумінгу, що можуть використовуватись разом з кінцевим обладнанням та/або програмними засобами, сумісними з пристроями підсилення звуку чи системами перетворення голосу в текст.
- Послуги широкосмугового доступу до Інтернету – зокрема, фіксованого доступу (Ethernet, xPON, DOCSIS), послуги доступу до мережі Інтернет за супутниковою технологією, які забезпечують можливість використання спеціалізованих вебресурсів, програм екранного озвучення, сервісів відеозв’язку з перекладом жестовою мовою та інших допоміжних технологій.
- Доступ до служб екстреної допомоги – безоплатний доступ до номерів 101, 102, 103, 104 та 112, у тому числі з можливістю використання альтернативних засобів комунікації, що є придатними для Абонентів з порушеннями слуху.
2. Надіслати запит на отримання інформації щодо доступності
Для отримання детальної інформації щодо доступності наших послуг, будь ласка, звертайтеся на електронну адресу support-team@datagroup.ua.
Ми усвідомлюємо важливість створення зручних та інклюзивних сервісів для кожного користувача. Саме тому ми постійно працюємо над тим, щоб наші вебресурси ставали дедалі більш доступними для людей з інвалідністю. Це безперервний процес удосконалення, і ми прагнемо, щоб у майбутньому всі наші цифрові та офлайн-канали обслуговування відповідали найкращим міжнародним стандартам доступності.
3. Підтримка
Детальну інформацію про послуги ДАТАГРУП особи з інвалідністю можуть отримати за наступними номерами контакт-центру:
0 (800) 21 12 12 - безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів інших операторів по Україні.