Оберіть ваше місто

  • Б
  • Бар
  • Бориспіль
  • Бровари
  • В
  • Великий Березний
  • Вишгород
  • Вінниця
  • Володимир-Волинський
  • Г
  • Гадяч
  • Д
  • Дніпро
  • Ж
  • Жмеринка
  • З
  • Запоріжжя
  • Зіньків
  • І
  • Ізюм
  • К
  • Кам`янець-Подільський
  • Київ
  • Ковель
  • Козятин
  • Коростень
  • Кременчук
  • Кривий Ріг
  • Кропивницький
  • Л
  • Луцьк
  • Львів
  • М
  • Мелiтополь
  • Миколаїв
  • Н
  • Нетішин
  • Ніжин
  • Нікополь
  • Нові Петрівці
  • Нововолинськ
  • Новоград-Волинський
  • О
  • Одеса
  • Очаків
  • П
  • Покров
  • Полтава
  • Р
  • Рівне
  • С
  • Світловодськ
  • Славута
  • Старокостянтинів
  • У
  • Ужгород
  • Х
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький
  • Ч
  • Черкаси
  • Ш
  • Шепетівка
Ваше місто Київ?

1. Інформація щодо придатності послуг для користування споживачами з інвалідністю

До електронних комунікаційних послуг, придатних для користування особами з інвалідністю, належать:

  • Послуги голосової електронної комунікації  – у тому числі послуги телефонного зв’язку в національному та міжнародному роумінгу, що можуть використовуватись разом з кінцевим обладнанням та/або програмними засобами, сумісними з пристроями підсилення звуку чи системами перетворення голосу в текст.
  • Послуги широкосмугового доступу до Інтернету – зокрема, фіксованого доступу (Ethernet, xPON, DOCSIS), послуги доступу до мережі Інтернет за супутниковою технологією, які забезпечують можливість використання спеціалізованих вебресурсів, програм екранного озвучення, сервісів відеозв’язку з перекладом жестовою мовою та інших допоміжних технологій.
  • Доступ до служб екстреної допомоги – безоплатний доступ до номерів 101, 102, 103, 104 та 112, у тому числі з можливістю використання альтернативних засобів комунікації, що є придатними для Абонентів з порушеннями слуху.


2. Надіслати запит на отримання інформації щодо доступності

Для отримання детальної інформації щодо доступності наших послуг, будь ласка, звертайтеся на електронну адресу support-team@datagroup.ua.

Ми усвідомлюємо важливість створення зручних та інклюзивних сервісів для кожного користувача. Саме тому ми постійно працюємо над тим, щоб наші вебресурси ставали дедалі більш доступними для людей з інвалідністю. Це безперервний процес удосконалення, і ми прагнемо, щоб у майбутньому всі наші цифрові та офлайн-канали обслуговування відповідали найкращим міжнародним стандартам доступності.


3. Підтримка

Детальну інформацію про послуги ДАТАГРУП особи з інвалідністю можуть отримати за наступними номерами контакт-центру:

0 (800) 21 12 12 - безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів інших операторів по Україні.