Select your town

  • B
  • Bar
  • Boryspil
  • Brovary
  • V
  • Velykyi Bereznyi
  • Vyshgorod
  • Vinnytsia
  • Volodymyr-Volyns'kyi
  • H
  • Hadiach
  • D
  • Dnipro
  • Z
  • Zhmerynka
  • Zaporizhia
  • Zenkiv
  • I
  • Izum
  • K
  • Kamianets-Podilskyi
  • Kyiv
  • Kovel
  • Koziatyn
  • Korosten
  • Kremenchuk
  • Kryvyi Rih
  • Kropiwnicki
  • Kharkiv
  • Kherson
  • Khmelnytskyi
  • L
  • Lutsk
  • Lviv
  • M
  • Melitopol
  • Mykolaiv
  • N
  • Netishyn
  • Nizhyn
  • Nikopol
  • Novi Petrivtsi
  • Novovolynsk
  • Novohrad-Volynskyi
  • O
  • Odesa
  • Ochakiv
  • P
  • Pokrov
  • Poltava
  • R
  • Rivne
  • S
  • Svitlovodsk
  • Slavuta
  • Starokostiantyniv
  • Shepetivka
  • U
  • Uzhhorod
  • C
  • Cherkasy
Your location Kyiv?

1. Інформація щодо придатності послуг для користування споживачами з інвалідністю

До електронних комунікаційних послуг, придатних для користування особами з інвалідністю, належать:

  • Послуги голосової електронної комунікації  – у тому числі послуги телефонного зв’язку в національному та міжнародному роумінгу, що можуть використовуватись разом з кінцевим обладнанням та/або програмними засобами, сумісними з пристроями підсилення звуку чи системами перетворення голосу в текст.
  • Послуги широкосмугового доступу до Інтернету – зокрема, фіксованого доступу (Ethernet, xPON, DOCSIS), послуги доступу до мережі Інтернет за супутниковою технологією, які забезпечують можливість використання спеціалізованих вебресурсів, програм екранного озвучення, сервісів відеозв’язку з перекладом жестовою мовою та інших допоміжних технологій.
  • Доступ до служб екстреної допомоги – безоплатний доступ до номерів 101, 102, 103, 104 та 112, у тому числі з можливістю використання альтернативних засобів комунікації, що є придатними для Абонентів з порушеннями слуху.


2. Надіслати запит на отримання інформації щодо доступності

Для отримання детальної інформації щодо доступності наших послуг, будь ласка, звертайтеся на електронну адресу support-team@datagroup.ua.

Ми усвідомлюємо важливість створення зручних та інклюзивних сервісів для кожного користувача. Саме тому ми постійно працюємо над тим, щоб наші вебресурси ставали дедалі більш доступними для людей з інвалідністю. Це безперервний процес удосконалення, і ми прагнемо, щоб у майбутньому всі наші цифрові та офлайн-канали обслуговування відповідали найкращим міжнародним стандартам доступності.


3. Підтримка

Детальну інформацію про послуги ДАТАГРУП особи з інвалідністю можуть отримати за наступними номерами контакт-центру:

0 (800) 21 12 12 - безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів інших операторів по Україні.