IP (Initiation Protocol) телефонія, або Протокол Встановлення Сеансу – мережевий спосіб передачі інформації, який використовується для здійснення аудіо та відеодзвінків, проведення онлайн-конференцій з підключенням декількох учасників. Це чудовий варіант для великого бізнесу, коли необхідно забезпечити багатоканальну систему зв'язку з якісним з'єднанням, можливість оперативно реагувати та вирішувати робочі моменти.
В Україні якісні послуги ip телефонії пропонує компанія «ДАТАГРУП» – надійний оператор з сучасними телеком-рішеннями для всіх сегментів великого бізнесу.
Як працює ip телефонія
Принцип роботи заснований на почерговій системі запитів і відповідей типу «клієнт-сервер-клієнт». Спочатку виконується запис першого повідомлення абонента, яке перетворюється під встановлені програмні параметри. На наступному етапі виконується перенаправлення сигналу до пристрою прийому, подальша трансформація в початковий аналоговий формат зв'язку.
Підключення ip телефонії командою «ДАТАГРУП» виконується в стислі терміни з обов'язковим тестовим запуском і наявністю постійної технічної підтримки.
Як допомагає ip телефонія для офісу великої компанії
Наявність в компанії великої кількості співробітників, безлічі підрозділів і філій в різних містах вимагає від керівництва налагодженої системи зв'язку та ефективної взаємодії між усіма ланками.
Підключити ip телефонію для офісу – це означає істотно заощадити на оплаті зв'язку, налагодити оперативні канали комунікації всередині великої компанії, що в рази краще стандартних телефонних дзвінків.
В якості стабільного джерела зв'язку в офісі ip телефонія має такі особливості:
- завжди можна переналаштувати мову автоінформатора;
- доступна переадресація виклику, якщо немає відповіді або лінія зайнята;
- можливість тонового набору номера;
- завжди можна відключити додаткові послуги, які не використовуються;
- вхідна лінія ідентифікується.
Один з ключових моментів – це організація конференції одночасно з трьома абонентами, що дозволяє швидко делегувати повноваження між підлеглими, оперативно ставити завдання керівникам різних філій, інформувати про оновлення в роботі компанії відразу трьох клієнтів або постачальників.
Ip телефонія для бізнесу: переваги підключення
- Можливість розширення мережі, збільшення кількості операторів при мінімальному рівні витрат на обслуговування.
- Висока швидкість передачі даних прискорить процес комунікації з клієнтами, постачальниками, співробітниками.
- Отримання багатоканального номера. До одного номера буде прив'язано кілька вхідних, вихідних ліній для дзвінків.
- Економія фінансових коштів. Підключити протокол обійдеться в рази дешевше, ніж утримувати офіс для кол-центру.
- Немає прив'язки до місця. Номер залишається закріпленим за конкретним клієнтом, що особливо важливо, якщо компанія вирішила переїхати на новий офіс.
- Можливість оперативно проводити аналітику отриманих даних, реагувати на запити, критику клієнтів, підвищуючи ефективність і прибутковість бізнесу.
У чому вигода послуги ip телефонії для великого бізнесу від «ДАТАГРУП»
- оперативне підключення в стислі терміни;
- ip-телефонія доступна до підключення у всіх містах України;
- цілодобовий зв'язок з клієнтами, постачальниками;
- висока швидкість передачі даних;
- якісне з'єднання і зв'язок без перебоїв;
- збереження номера за клієнтом при зміні розташування офісу;
- можливість використання при підключенні технологій 3G або 4G інтернету;
- лояльна система цін на обладнання та установчі роботи;
- надання постійної технічної підтримки.
Надійний оператор ip телефонії в Україні
Компанія «ДАТАГРУП» гарантує якість наданих послуг та обладнання. Всі роботи виконуються після укладення договору.
Крім того, клієнт отримує:
- можливість вибору номера з кодом 0-900 або ж 891;
- багатоканальну лінію якісного зв'язку;
- лояльні тарифи на підключення та щомісячне використання послуги;
- істотну економію на оплату зв'язку;
- покрокові інструкції щодо використання ip телефонії, ключових параметрів налаштувань;
- технічну підтримку провайдера при виникненні складнощів в роботі, Налаштування системи.
Ip телефонія стане надійним каналом комунікації з клієнтами, потенційними замовниками. Дозволить обробляти більший потік даних у стислі терміни, покращуючи показники компанії та її конкурентоспроможність на ринку.