Головна » Про компанію » Якість Датагруп

Якість

Відповідно до рішення НКРЗ від 24.12.2013 № 849 мають бути опубліковані наступні показники якості:

Про якість послуг фіксованого телефонного зв'язку:

  1. Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час.
  2. Відсоток справних таксофонів. 
  3. Кількість звернень щодо сторонніх підключень з розрахунку на одну лінію доступу за рік.
  4. Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час.
  5. Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік.
  6. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення  від споживачів  щодо їх некоректності (неправильності).
  7. Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування.
  8. Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування.
  9. Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів.
  10. Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів.
  11. Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення виклику для міжміських викликів.
  12. Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення виклику для місцевих викликів.
  13. Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД).
  14. Відсоток з’єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації, для методів оцінки за автоматичним методом вимірювання якості передачі мови.

Про якість послуги доступу до Інтернету:

  1. Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості.
  2. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності).
  3. Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування.
  4. Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування.
  5. Відсоток реєстрацій, які відповідають нормам за часом реєстрації в мережі.
  6. Відсоток незадовільних з’єднань за швидкістю передачі даних.
  7. Відсоток успішних реєстрацій у мережі.
  8. Відсоток відмов.

Звіт за 2015 рік

Отчёты о качестве телекоммуникационных услуг (архив)

Звіт за 2014 рік

Звіт за 2012 рік