Основні завдання: 

  • Технічна підтримка клієнтів компанії;
  • Моніторинг мережі передачі даних;
  • Контроль проведення планових і аварійних робіт;
  • Налагодження та підтримка систем мережевого моніторингу;
  • Налаштування мережевого обладнання;
  • Координація дій по усуненню аварії.

Вимоги до кандидата:

  • Вища освіта (телекомунікації);
  • Досвід роботи від 1 року на аналогічній посаді;
  • Знання стека протоколів: TCP / IP, MPLS, VPN, QinQ;
  • Знання і розуміння роботи системи моніторингу (Cacti, Zabbix, IBM Tivolli Netcool, Cisco Prime Optical);
  • Уміння працювати з усім спектром мережевого обладнання, налаштування, запобігання петель;
  • Здатність до навчання, здатність самостійно приймати рішення, бажання працювати. 

Що ми пропонуємо?

  • Цікаву роботу у великій компанії, що динамічно розвивається;
  • Можливість професійного та кар'єрного росту;
  • Конкурентний рівень заробітної плати;
  • Соціальні гарантії і стабільну виплату заробітної плати;
  • Корпоративні заходи.


Тел. (095) 740-63-91