Оберіть ваше місто

  • Б
  • Бар
  • Бориспіль
  • Бровари
  • В
  • Великий Березний
  • Вишгород
  • Вінниця
  • Володимир-Волинський
  • Г
  • Гадяч
  • Д
  • Дніпро
  • Ж
  • Жмеринка
  • З
  • Запоріжжя
  • Зіньків
  • І
  • Ізюм
  • К
  • Кам`янець-Подільський
  • Київ
  • Ковель
  • Козятин
  • Коростень
  • Кременчук
  • Кривий Ріг
  • Кропивницький
  • Л
  • Луцьк
  • Львів
  • М
  • Мелiтополь
  • Миколаїв
  • Н
  • Нетішин
  • Ніжин
  • Нікополь
  • Нові Петрівці
  • Нововолинськ
  • Новоград-Волинський
  • О
  • Одеса
  • Очаків
  • П
  • Покров
  • Полтава
  • Р
  • Рівне
  • С
  • Світловодськ
  • Славута
  • Старокостянтинів
  • У
  • Ужгород
  • Х
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький
  • Ч
  • Черкаси
  • Ш
  • Шепетівка
Ваше місто Київ?

Аутсорсинговий
кол-центр

Сучасна електронна
комунікаційна інфраструктура

Вхідні дзвінки

Замовити


Наші фахівці допоможуть вам організувати роботу гарячої лінії для ваших споживачів, прийом заявок у службу технічної підтримки чи прийому замовлень, а також реалізувати інформаційну лінію вашої компанії під ключ.

Оператори аутсорсингового кол-центру опрацюють кожне звернення ваших клієнтів згідно із заданими вами стандартами, зафіксують кожну скаргу та передадуть її в роботу відповідним співробітникам вашої компанії, заощадивши їх час на прийом подібних дзвінків.

Дзвінки приймаються цілодобово, тож жоден ваш клієнт не залишиться поза увагою, що підвищить його лояльність та принесе репутаційну вигоду компанії.

Наші оператори постійно підвищують кваліфікацію, відвідують тренінги та навчальні програми, тож ви можете бути певні, що вони максимально ефективно опрацьовуватимуть кожне звернення та за потреби застосують техніку крос-продажів чи роботи із запереченнями.


Додаткові послуги

Sms- і Viber-розсилки — ефективний засіб інформування потенційних та діючих клієнтів про ваші послуги, вигідні пропозиції, нововведення та зміни.

IVR — сервіс дозволяє заощаджувати час ваших фахівців на маршрутизацію дзвінків всередині компанії та організувати інформування клієнтів без залучення великої кількості спеціалістів.

Web-чати та email-підтримка користувачів — це зручна оперативна комунікація із клієнтами, коли вони перебувають на сайті вашої компанії та найбільше зацікавлені в отриманні актуальної інформації.

Виділені групи операторів — це повноцінний кол-центр для вашого бізнесу, який працює на базі нашого обладнання та програмного забезпечення із залученням найкращих спеціалістів. Ви контролюєте процес відбору, навчання та тестування персоналу згідно ваших стандартів, а також маєте повний доступ до статистики, віддаленого прослуховування розмов, можете відслідковувати завантаженість та персональну ефективність операторів.


Ціни на послугу Вхідні дзвінки

Вартість послуги залежить від індивідуальних особливостей проекту. Наші спеціалісти підготують для Вас розрахунок після уточнення всіх деталей. Залиште заявку на сайті або отримайте консультацію за телефоном гарячої лінії 0 800 211 000.