Кожен замовник додзвониться
Кол-центр під ключ без капітальних витрат
Дружня команда досвідчених операторів
Гнучке управління кількістю персоналу
Швидке розгортання проектів

Аутсорсинговий контакт-центр

Сучасна телекомунікаційна інфраструктура на базі аутсорсингового контакт-центру дозволяє у мінімальні строки реалізувати роботу повноцінного контактно-інформаційного центру без капітальних витрат на обладнання, навчання персоналу та спеціалізоване програмне забезпечення. Послуга включає у себе не лише розгортання інфраструктури, а й роботу кваліфікованих операторів, що обробляють щомісяця тисячі звернень. Легко масштабуйте бізнес та запускайте нові проекти у короткі строки, збільшуйте продажі та підвищуйте лояльність клієнтів.

Сьогодні аутсорсинговий контакт-центр «Датагруп» - це 600 робочих місць, понад 400 консультантів, які досконало володіють методиками обслуговування клієнтів і телемаркетингу, штат досвідчених висококваліфікованих тренерів, фахівців контролю якості та відділ по роботі з персоналом, що забезпечує реалізацію найскладніших проектів в короткі терміни. Наші майданчики розташовані в Києві, Ніжині, Вінниці та Кременчуці.

Аутсорсинговий контакт-центр «Датагруп» пройшов сертифікацію PCI DSS, яка підтверджує відповідність майданчиків вимогам платіжних систем Visa і MasterCard щодо інформаційної безпеки даних платіжних карт. Завдяки цьому власники банківських карт можуть бути впевнені, що їх дані надійно захищені під час роботи з аутсорсинговим контакт-центром «Датагруп».

Аутсорсинговий контакт-центр
Послуги
Вхідні дзвінки Вхідні дзвінки
Вхідні дзвінки
Вихідні дзвінки Вихідні дзвінки
Вихідні дзвінки
Інші сервіси Інші сервіси
Інші сервіси
Вхідні дзвінки

Кваліфіковані спеціалісти не залишать без уваги жодного звернення ваших клієнтів та опрацюють їх відповідно до ваших стандартів обслуговування. Зовнішня гаряча лінія, служба технічної підтримки чи замовлення послуг, інформаційна лінія компанії налагодять зручну та ефективну комунікацію вашого бізнесу з клієнтами. За допомогою кросс-продажів та апсейлу ми збільшимо прибутковість вашого бізнесу, а цілодобова підтримка клієнтів підвищить їх лояльність до вашого бренду.

Вихідні дзвінки

Наші оператори проводять опитування та анкетування клієнтів, вимірюють рівень їх задоволеності та лояльності, що дозволяє будувати правильну стратегію бізнесу, вчасно реагувати на зміни та запобігати критичним ситуаціям. За допомогою аутсорсингового контакт-центру ви також можете замовити послугу «таємного покупця» чи актуалізувати інформацію про клієнтів. Отримані дані наші оператори зафіксують у відповідних полях ваших баз даних. Інструмент телеком-маркетингу дозволить збільшити ваші продажі у найкоротші терміни: наші фахівці опрацюють базу потенційних клієнтів, виявивши їх потреби у продуктах, що ви пропонуєте, визначать зацікавленість, опрацюють заперечення і оформлять замовлення.

Інші сервіси

Ви також можете замовити у нас такі послуги:

  • Виділені групи операторів
  • Автоматичні голосові сервіси IVR
  • Підтримка користувачів за допомогою web-чатів та email
  • Sms-розсилка
  • Розсилка Viber-повідомлень
  • Оренда робочих місць
Наші переваги
Понад 40 телекомунікаційних ліцензій

Понад 40 телекомунікаційних ліцензій

Понад 1600 співробітників

Понад 1600 співробітників

Підтримка 24/7/365

Підтримка 24/7/365

Понад 100 телекомунікаційних послуг для бізнесу та дому

Понад 100 телекомунікаційних послуг для бізнесу та дому

Повний спектр послуг у більш ніж 90 населених пунктах України

Повний спектр послуг у більш ніж 

90 населених пунктах України

18 років досвіду на ринку України у сфері телекомунікацій

18 років досвіду на ринку України у сфері телекомунікацій