Вихідні дзвінки

Наші оператори проводять опитування та анкетування клієнтів, вимірюють рівень їх задоволеності та лояльності, що дозволяє будувати правильну стратегію бізнесу, вчасно реагувати на зміни та запобігати критичним ситуаціям. За допомогою аутсорсингового контакт-центру ви також можете замовити послугу «таємного покупця» чи актуалізувати інформацію про клієнтів. Отримані дані наші оператори зафіксують у відповідних полях ваших баз даних. Інструмент телеком-маркетингу дозволить збільшити ваші продажі у найкоротші терміни: наші фахівці опрацюють базу потенційних клієнтів, виявивши їх потреби у продуктах, що ви пропонуєте, визначать зацікавленість, опрацюють заперечення і оформлять замовлення.