Головна » Послуги » Хмарні сервіси » IT – аутсорсинг

IT – аутсорсинг

Датагруп пропонує підтримку інформаційних процесів Вашого бізнесу – IT-аутсорсинг.

IT-аутсорсинг від Датагруп – це передача всіх Ваших поточних непрофільних IT-процесів надійному та кваліфікованому партнеру. Завдяки цій послузі немає необхідності утримувати великий штат вузькопрофільних IT-фахівців.

В рамках послуг аутсорсингу IT-інфраструктури, Датагруп забезпечить безперебійну роботу Ваших корпоративних інформаційних систем, включаючи адміністрування і управління мережевим обладнанням, у тому числі обладнанням безпеки і голосового зв'язку. У спектр послуг входить налаштування комп'ютерів і серверів, підтримка працездатності мережі, діагностика та усунення несправностей.

Послуги IT-аутсорсингу від Датагруп дозволяють істотно знизити витрати компанії на підтримку працездатності мережі. Ці послуги мають очевидні переваги: відсутність витрат на додаткове обладнання, відсутність потреби в утриманні персоналу (системні адміністратори, програмісти), зниження операційних витрат. Можлива щомісячна тарифікація за кількістю обслуговуваних пристроїв, користувачів і філій компанії.

Професійний комплексний підхід та індивідуальні рішення Датагруп дозволяють клієнтам спрямувати всі свої зусилля на розвиток основного напряму їх бізнесу, не відволікаючись на підтримку і розвиток власних інформаційних систем.

IT-аутсорсингові послуги «Датагруп» максимально орієнтовані на новітні і найбільш ефективні рішення, в тому числі на хмарні сервіси.

Переваги послуг IT-аутсорсингу:

  • Концентрація на профільному напрямку Вашого бізнесу;
  • Скорочення витрат на IT-персонал;
  • Відсутність витрат на перекваліфікацію власного персоналу згідно з розвитком технологічного прогресу;
  • Використання усіх переваг моделі хмарних послуг, зокрема, у вигляді послуг «хмарний IT-департамент», «Administrator as a Service».

Датагруп пропонує налаштування і управління IT-обладнанням клієнтів:

  • Маршрутизатор;
  • Комутатори;
  • Точки доступу Wi-Fi;
  • Інтернет та голосові сервіси;
  • Фаєрволи;
  • АТС;
  • Сервери;
  • Хмарні ресурси.

Крім щомісячного обслуговування також можливе проведення разових робіт, в тому числі міграції «наземних сервісів» у «хмару».

Одночасно з обслуговуванням конкретних сервісів і систем, клієнтам доступні послуги IT-консалтингу:

  • Проведення аудиту існуючих ICT-ресурсів, оцінка завантаження, а також можливостей підвищення їх утилізації;
  • Аудит систем безпеки на предмет наявності вразливостей;
  • Створення низько- та високорівневого дизайну систем;
  • Проектування;
  • Розробка стратегії розвитку інформаційних систем.

Для вирішення спеціалізованих завдань можлива погодинна тарифікація.