Головна » Послуги » Організація контакт-центру

Організація контакт-центру

Клієнти у багатьох випадках визначають успішний розвиток компанії, тому головне завдання бізнесу - налагодити зв'язок, побудувати тривалі, довірчі відносини з існуючими та потенційними клієнтами, аналізуючи надану ними інформацію. Від вирішення цього завдання залежить успіх будь-якої компанії.

Так чи інакше, прибуток компанії приносять клієнти, які бажають швидкої реакції, ефективності та зручності, тому тут питання якості актуальне як ніколи. Якщо ви бажаєте самі управляти своїм контакт-центром, без істотних витрат зі збереженням конфіденційної інформації, компанія «Датагруп» пропонує вам оптимальне рішення - послугу «Контакт-центр за запитом». Дуже зручно, коли з клієнтами працюють спеціально навчені люди, з відмінними комунікативними навичками, а вам не потрібно замислюватися про приміщення, персонал, купівлю коштовного обладнання та інших проблемах.

Скориставшись послугою «Контакт-центр за запитом», ви отримаєте в оренду віддалені робочі місця з потужним функціоналом контакт-центру, від функції запису розмов до функції управління чергами дзвінків і їх пріоритезацією. При цьому Вам потрібні тільки комп'ютери, підключені до інтернету і персонал, все інше - наша турбота.

«Контакт-центр за запитом» - відмінний приклад відомої у всьому світі концепції Software as a Service (SaaS), яка демонструє новий підхід у наданні IT-послуг, за яким майбутнє. Такі відомі бренди як Samsung, British Telecom, Sony, Land Rover, Air France, BASF вже впевнилися в його ефективності. «Контакт-центр за запитом» завойовує ринок СНД і вже зараз може почати працювати на благо вашого бізнесу.

Послуга 0-800

Послуга 0-800 дозволяє клієнтам отримати єдину телефонну лінію для прийому дзвінків зі стаціонарних телефонів. Дзвінки оплачує замовник послуги, а не ініціатор виклику, незалежно від регіону. Тільки для абонентів мобільного зв'язку доступ до послуги «0-800» - платний, вартість визначається оператором мобільного зв'язку.

Номери «0-800» використовуються для створення гарячих ліній, рекламних акцій і маркетингових досліджень, для створення контакт-центру і ліній клієнтської та технічної підтримки. Ця послуга - найкраще рішення для компаній, які хочуть отримати максимум дзвінків від абонентів з усіх міст України.

Як це працює?

Клієнт отримує єдиний загальнонаціональний телефонний номер у форматі 0-800-21-хххх, у якому 0 – це код виходу на міжміську телефонну мережу, 800 - код самої послуги, 21 - код оператора Датагруп, хххх - цифри, які клієнт може вибрати за власним бажанням . Виклики на цей номер переадресовуються Оператором на телефонні номери Клієнта.

Наприклад, можна використовувати багатоканальний (серійний) номер, щоб обробити вхідні дзвінки за номером «0-800»: кілька телефонних ліній із загальним телефонним номером і конкретними правилами розподілу дзвінків по лініях.

Переваги:

  • комфортність: безкоштовний номер для регіональних підрозділів Вашого підприємства по всій Україні; 
  • гнучкість: ваша телефонна лінія може працювати за встановленим вами графіком, навіть цілодобово; 
  • доступність: дзвонити можна з усіх телефонних номерів; 
  • економія: всі дзвінки для клієнтів та партнерів будуть безкоштовні, тому вони будуть дзвонити частіше і з великим бажанням.